Recept - matlagning

onsdag 4 maj 2011

spritter

Det spritter lite av glädje i mig. Har varit ute och rensat tankarna totalt under en powerwalk á en mil. Så avslappnad, sitter och bara sjunker ner i stolen. Är bara så glad, utan anledning, och det är så skönt. Jag minns inte när jag satt framför datorn och log sist. Har verkligen insett att powerwalk är den träningsform som passar mig bäst - då tänker jag inte på någonting, jag bara går, och den enda tanken som dyker upp är "gud, vad skönt det är att gå", och efteråt är man helt upprymd. Ingen prestationsångest, inga måsten, inga si och så många minuter eller kalorier, bara njuta. Åh. Sådana här stunder kan man nästan glömma alla bekymmer!

4 kommentarer:

  1. sv: det hoppas jag också <3 Jag hoppas att det blir sådär superfint väder igen som det var typ förrförra veckan för då märkte jag hur jag genast mådde lite bättre.

    SvaraRadera
  2. sv; tack.. :)men det ör inget o vara stolt över... för jag kommer inte lyckas gå upp i vikt. jag MÅSTE ner i vikt... att ta kontakt med läkaren var inte ett duggmodigt av mig med tanke på att jag ändå måste fortsätta ner i vikt och ändå vet att jag kommer försöka göra det.. :(
    kram

    SvaraRadera
  3. Sv: okej, men det låter ju jätte bra iaf :D

    SvaraRadera
  4. Som simning :)

    SvaraRadera