Recept - matlagning

söndag 12 september 2010

den äckligaste flickan i världen

Ännu en kaotisk helg. Varit helt väck hela helgen, hela dagen igår var som att sitta inne i en burk, och självklart så åt jag mycket. Skulle gått på fest egentligen, men det sket sig och tur var väl det. Inte alls sugen på att dricka. Var med ett par kompisar. De var mer väck än jag, de reste till andra dimensioner och fattade ingenting. Jag satt vid sidan av, skrattade åt dem, och åt allt annat. Helt underbart. Men den lilla bieffekten... har såklart resulterat i en snabb viktuppgång. Jag vet att den är tillfällig, men det räcker inte. Jag känner att förbränningen rusar, för jag är varm trots att det är kallt, och därför så kommer det försvinna lika fort som det kom. Självföraktet som inbränt i min själ. Triggar mig. Men jag vet ju vad som kommer att hända. Efter en sån här helg så är det bara att komma tillbaka till rutinen så är allt borta på några dagar. Det är i alla fall skönt.

1 kommentar: