Recept - matlagning

torsdag 15 april 2010

nya perspektiv.

13 kommentarer:

  1. Har du läst boken? Är den bra?

    SvaraRadera
  2. Precis! De fysiska anledningarna är det nog lite skillnader på mellan våra ätstörnings-varianter men för att få den negativa cykeln att spinna behövs alla tre delarna. Det ena leder till det andra. Konstigt att jag inte förstått det tidigare..

    Kramar

    SvaraRadera
  3. sv: tack ! och tack för boktipset <3

    SvaraRadera
  4. sv: Okej. skönt att du har det så i alla fall. då är du socia. Jag känner mig som den osocialaste i världen eftersom jag får så jäkla svårt att prata när jag umgås med nytt folk. Skit jobbigt är det. Det tar liktsom bara stopp. :S ... <3

    SvaraRadera
  5. sv: Mmm. tänk dig då att ha det så varje gång med nytt folk.. inte kul kan jag lova ! <3 Hoppas din dag blir bra !

    SvaraRadera
  6. Haha ja det låter crazy..
    Har du läst boken? Isåfall är den bra? :)

    SvaraRadera
  7. Jag ska definitivt köpa den när jag är i en bokhandel! :)

    SvaraRadera
  8. Gissar att boken är bra eftersom du inte bloggar lika mycket som du brukar? Tihi det är nääästan så att jag funderar på att köpa den! :)

    SvaraRadera
  9. sv: haha vill så gärna tro att du är helt uppslukad av boken så att det inte finns något annat i dina tankar just nu! :)

    SvaraRadera
  10. sv; Tack så mycket, och detsamma! :)

    SvaraRadera
  11. Sv: Mjo men när man har vilat så länge utan att det märks resultat känns det lite omotiverande att vila ännu mer. Men jag tog iallafall bara en cykeltur idag, så får jag vänta mer träningen några dar till :)

    SvaraRadera
  12. Förresten, tack för tipset om att tugga ordentligt! Jag kan faktiskt tänka mig att det hjälper, för när man inte tuggar ordentligt känns det ju som att man slänger i sig maten (även om jag äter rätt långsamt), och det är ju otroligt obehagligt. Så jag ska testa det!

    SvaraRadera