Recept - matlagning

tisdag 13 april 2010

nystart på riktigt.

Läsvärt inlägg från bloggen Vägen från 37 kg. Läs det - jag har fått nya perspektiv kring saker och ting nu. Har för övrigt lagt upp ett "matschema" för mig själv nu för att bli av med mitt sug om kvällarna. Mer regelbundna måltider och ordentligare mellanmål helt enkelt. Det känns som ett bra steg att ta. Det har gått jättebra hittills och det känns som en seger redan!

Gårdagen gick inget vidare. Sov dåligt som satan, fick ångest i skolan. Gick en promenad i skogen i en halvtimme, efter det var jag helt körd och då var klockan bara halv sju. Bläddrade igenom min dagbok för att inse att jag aldrig var riktigt frisk när jag trodde att jag var det. Mer ångest, tårar och till sist sömn.

För övrigt har jag uppdaterat receptsidorna med ett nytt recept jag kom på igår. Uppdaterar ikväll eller imorgon om hur det gick idag, jag är nästan lite nervös för det här med "matschemat"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar