Recept - matlagning

lördag 13 november 2010

railface mission pt. 1

Då har man påbörjat en tandställning, så jag sitter och knaprar i mig Ipren och Panodil i mängder (nåja, mer än en i alla fall) medan min mun pulserar. Jag kan bara tugga med framtänderna, så hittills har det blivit grahamsgröt och gulaschsoppa i matväg. Jag har verkligen abstinens efter mackor, jag kan inte hålla mig särskilt mätt på flytande föda liksom. Men får helt enkelt göra det bästa av situationen och passa på att testa en massa olika soppor, har laddat upp med ett helt stash med ingedienser... och i frysen har jag Ben&Jerrys i två olika sorter och det har inte ens varit jobbigt att äta. Har inte ätit B&J på ett tag av rädslan att jag ska hetsa i mig det och sen spy, jag vet inte varför men det har ju hänt så inte vågat ta risken. Men det verkar som att det hindret är förbi i alla fall. Skönt.

Hade i alla fall en utomordentligt trevlig kväll igår med några kompisar. De trippade, men det är inget för mig så jag roade mig med att titta på när de fascinerades av ingenting alls egentligen. Jag var mest lyrisk över att de faktiskt var de som hörde av sig till mig.


tycker om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar