Recept - matlagning

tisdag 23 november 2010

dags för kvällsmat

3 kommentarer:

  1. Hej Erika!

    Jag vet att jag har ett jättestört förhållande till mat, och att det smartaste är att äta normalt och bara träna lagomt så håller man en sund vikt. Jag vet det här, ändå är jag alldeles för jävla korkad för att leva så.

    Jag försöker äta, jag gör verkligen det. Och jag kan äta, det är bara när jag har ätit som allt blir så överjävligt jobbigt. Jag får sådana jävla ångestattacker och vill bara dö, 400 kcal är ingenting alls. Egentligen.

    Det är bara det att jag i mina ögon sväller 4 klädstorlekar i spegeln efter att ha ätit 400 kcal.

    Jag förstår om du tycker att jag är tragisk, men jag uppmuntrar inte andra att vara Ana, jag försöker bli bättre men jag tror att du började läsa min blogg precis nu när jag mår som sämst. Och då går maten så otroligt mycket sämre, jag orkar som inte kämpa.

    Förlåt för långt svar, det var roligt att du orkade lämna en kommentar hos mig! Jag tycker inte alls att du är hård, det du säger är helt sant och jag försöker verkligen.

    Kram på Dig!

    /Proanaslave.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Vad gott det ser ut! Hur mår du? Var ett tag sen du skrev något här... ♥

    SvaraRadera
  3. Sv: det tycker jag också är skumt, men alla hemsidor säger olika så jag vet inte vad jag ska gå efter. En del säger att normalvikt ligger mellan BMI 19 och 25, en del säger 18 och 23. En del säger att anorektisk vikt ligger på BMI under 18, just denna website säger att BMI 17.5 är normalt. Jag vet inte vad man ska gå efter.

    SvaraRadera