Recept - matlagning

torsdag 2 december 2010

vinden vänder så fort

Så var den dagen piss. Var nära på att få mitt sämsta provresultat någonsin precis (g+) men som tur var så kunde jag komplettera till VG... Nu svider min mage sönder av stressen. Jävla magkatarr. Känner mig så jävla dålig. Tack vare igår är min hjärna seg som gelé och då ska man förstås hantera en massa roliga formler på fysiken, hej stress, hej ångest. Och jag kan inte sluta avundas en person i min klass. Han skrattar så hjärtligt, det låter verkligen som ren glädje, men jag kan inte ens minnas när jag skrattade på riktigt sist. Verkligen skrattade. Sorgligt liv. Jag är sorglig. Och såna här inlägg är så brutalt ointressanta...

4 kommentarer:

  1. inte alls ointressant. väldigt intressant faktiskt. kanske för att jag känner igen mig i så mycket av det du skriver.
    min magkatarr har också gjort comeback förresten. härligt, härligt ;)

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt tips! Har mått sjukt dåligt och inte riktigt orkat svara på kommentarer.. Jag har gjort som du rådde mig, försöker sprida ut maten men just nu har jag ingen lust att bli frisk, allt känns skit och jag är så jävla rädd att bli fetare än jag redan är.. Kramar <3

    SvaraRadera
  3. såg nu att mitt namn inte kom med. vet inte vad det är för konstigt :S jag är den första anonyma alltså (h2o)

    SvaraRadera
  4. Sådär var det för mig med, en person i min klass är alltid så glad hela tiden. Skrattar. Blir så inspirerad att vara lycklig. Och att känna lycka igen känns så overkligt. Ärliga skratt och leenden. Jag inser så mycket, vad som egentligen betyder.

    SvaraRadera