Recept - matlagning

söndag 5 december 2010

en uppdatering i trötthetens tecken

Orkar liksom inte riktigt bry mig och vips har det gått en hel vecka utan träning. Ärligt talat, så minns jag inte vilket datum jag tränade sist. Förra veckan tror jag. Visst svindlar det lite men jag har ju inte direkt blivit tjock av det, så let's wait for the motivation säger jag. Det suger ju att träna när man inte känner för det, fast inte lika mycket som det suger att vara trött precis hela tiden. Fast det finns ju fördelar... kan åtminstone njuta av en lussebulle.

Känns för övrigt fint att julen inte bara är ångest i år, inte som förra året. Nej, i år ska jag njuta av julen har jag bestämt mig för. Följer julkalendern dessutom, är jag ensam om det?

1 kommentar:

  1. Sv: Ja precis, fattar inte vad som skulle vara så förbannad kul utan det. För mig alltså.

    Skönt att du tror din jul blir bra! Jag hoppas verkligen det för din skull, du verkar vara en sån fin människa (och snygg förövrigt! för det har jag sett *nöjd*)

    SvaraRadera