Recept - matlagning

onsdag 10 februari 2010

fail.

Ångest. Allt kom tillbaka igen. Kallsvettig och skakig, utom kontroll. Hets. Spy. Trodde aldrig det skulle hända mig. Tårar. Mer ångest. Aldrig, aldrig, aldrig mer.



Below the surface I swim
Holding my breath as I sink deeper
Watching the colors and the shapes
Searching for another way out
Clinging on to every last word
A shred of hope long since forgotten
All that is left is hate and regret
This world got the best of me

Further on. Closing in
Falling down. Giving in?



... Jag vill inte leva just nu.

5 kommentarer:

  1. Var stark, för du kommer att ta kontroll över hetsen. Jag har själv hetsätit i TVÅ jävla månader!

    SvaraRadera
  2. En gång är ingen gång.. I morgon kan vara första dagen i ditt nya liv utan hets, eller hur? :)

    SvaraRadera
  3. asså... ersättnings BARS, jag käkar nutrilett eller vafan dom heter, och min åsikt är att dom mättar som fan! :)
    men alla säger olika känns det som.. men ah, enligt mig är det värt det. Jag kör iof bara ibland (med betoning på ibland) :P

    stay strong, kram<3

    SvaraRadera
  4. Åh.. var det hetsa som du gjorde? :c

    SvaraRadera