Recept - matlagning

måndag 15 februari 2010

smile baby, it's sunshine

Idag har varit en helt underbar dag. Dagen började med en mysig frukost med solsken. Vågen visade -0,6 kg mindre än sist, trots att jag har ätit för mycket i helgen och inte tränat. Dessutom drack jag i lördags - det blev en helt oförglömlig och galet rolig kväll. Drickandet kanske kompenserades med att jag var tvungen att vandra över 2 mil den kvällen, men det var det värt. Kallt dock. Det slutade med att jag gick och la mig halv sex på morgonen. :*

Men nu tänkte jag bjuda på en bild på mig, (mina höfter ser dock bredare ut i verkligheten) men jag kommer inte visa mitt ansikte, tyvärr. Denna sidan av mitt liv är en hemlighet och jag bloggar för att kunna få utlopp för mina känslor och för att hitta likasinnade som förstår mig. Tack för att ni finns. Puss!


Blurrat bakgrunden dåligt, jag vet.

24 kommentarer:

  1. Wow, fin du är! Trodde det var thinspo hittad på nätet innan jag läste. Du har ju drömkroppen redan!

    SvaraRadera
  2. Sv; Tack älskade du. Tack hundra gånger om.

    Åh vad du är fin.

    SvaraRadera
  3. Men gash! underbar kropp tycker jag! Var glad :)

    SvaraRadera
  4. Fan va fin du var. Ge mej din kropp nu!!

    SvaraRadera
  5. Gud vad smal du är alltså ._. Kul att det går bra för dig! <3

    SvaraRadera
  6. Sv: Det är helt galet, men det måste innebära att det stämmer att förbränningen kommer igång om man äter mer. Märkte att jag inte gått upp ett enda hekto de senaste tre veckorna fastän det varit katastrof. :O Du är skitfin btw! :)

    SvaraRadera
  7. OMG VAD SNYGG DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! När jag ser ut som dig har jag nått mitt mål!

    SvaraRadera
  8. Sv: Ja gud att bestraffa kommer man ingenstans med! Jag väljer ju liksom detta, jag väljer ju att gå ner i vikt och då ska jag ju BELÖNAS och inte BESTRAFFAS! :) Vilket bra tips med jeansen! :D Jag har alltid velat ha riktigt riktigt skinny jeans men aldrig kunnat.
    Kram.

    SvaraRadera
  9. sv: det blir i tungan den här gången :) <3

    SvaraRadera
  10. Du är perfekt ! seriöst din mage och ben och höfter är jätte fina <33 ge mig:)
    behåll den vikten då är på ;)

    Sv : Tack <3 , jag tror inte dom är så stora ärligt talat ^^ jag mäter alldeles nedanför axeln med utsträkt arm ^^

    Kram <33

    SvaraRadera
  11. oj, shit vad fin! önskar jag kunde ha sånna ben speciellt, min mage är typ lika fin som din, fast benen fetto... åhh gaaash! hur kan jag ens säga så, du är så mkt snyggare !

    SvaraRadera
  12. Åh, så smal du är! Jag vill ha din mage... Så där vill jag också se ut!

    SvaraRadera
  13. Sv: Ja, rätt jobbigt.. Men det blir bättre. Det ska det bli.

    SvaraRadera
  14. Sv; Oj, jag brukar leta thinspo i timmar. Klarar mig inte utan det, men samtidigt får det mig att må skit.

    SvaraRadera
  15. sv: hehe, men du är typ 45643 gånger smalare än mig ändå......

    SvaraRadera
  16. <3 Fy vad du är snygg! Detta är allt jag vill ha <3

    SvaraRadera
  17. sv: eller hur, finns inget som är godare!
    åh vad kul, tack! lägger till dig också:)

    måste säga att du verkligen är fin på bilden. höftbenen som sticker ut och mellanrummet mellan låren..åh vill ha! jag undrar vad tycker du om din kropp när du ser den? kunde vara kul att höra..:)

    SvaraRadera
  18. Du är pure thinspo!! Stay strong!

    SvaraRadera
  19. Du är skitsnygg ju!:D Dina ben, avgudar dem:)<3

    SvaraRadera
  20. Åh, det här var typ den snyggaste thinspon...!måste sluta hänga på pro ana sidor...

    SvaraRadera
  21. Ville bara tilläga att jag läste nu att du inte var pro ana....det är bra tycker jag..men hursomhelst så var det där den snyggaste thinspon...

    SvaraRadera