Recept - matlagning

fredag 5 februari 2010

new love

Insikten slog mig som en sten i huvudet i morse. Stod på vågen som visade ca ett halvt kilo mer än sist. Bara för att jag är på praktik så måste jag äta massa skit, annars orkar jag inte, och jag vill inte sumpa chansen till sommarjobb... Som tur är så är det bara en vecka kvar, sen är det lov och då blir det träning varje dag. Jag kan inte fortsätta såhär.

Jag fattar inte vad som hände. Egentligen. Ett tag var det bra, men sen i höstas brast det bara. Aptiten försvann och några kilo på vägen. Jag tyckte min kropp var snygg och jag var 3 kg från normalvikt. Jag vägde 49 jävla kilo. Nu är jag smalare än någonsin, och känner mig fetare än någonsin. Provade en snygg t-shirt i en affär på vägen hem idag. Köpte jag den? Fan heller, min mage stod ut som en jävla ballong. Äckligt är vad det är.

Denna helgen kommer att bli dålig. Det känns som om det inte spelar någon roll just nu. Ska på fest i morgon, min dricka innehåller sammanlagt ca 1400 kcal... Visst är det sjukt? Jag ska ändå inte dricka mycket. Det handlar om 1,5 liter dryck. 1400 kcal. Herre. Jävlar. Det blir helt enkelt att träna så mycket jag orkar! Måste det vara så jävla mycket kalorier i alkohol? Jag festar i stort sett aldrig, så låt gå för denna gången... men sen måste jag skärpa mig. Hejdå choklad, hej Dietorelle fruit, min nya kärlek. En påse innehåller 68 kcal. This is heaven. ♥

8 kommentarer:

  1. sv: just nu är det jävligt dåligt..

    SvaraRadera
  2. sv: Mmm. jag hoppas på det bästa..
    <3

    SvaraRadera
  3. Svar;va duktig du var som stod emot chokladen <3

    Btw så har du en sjukt snygg blogg tycker jag, lägger till dej på bloglovin:)

    SvaraRadera
  4. Sv: Du är ingen gris! Guuud du räddade min kväll genom att tipsa om Dietorelle, trodde inte det var "bara" 68 kcal. Funderade på en feeet Marabou men nu vet jag vad det blir istället. Take care <3

    SvaraRadera
  5. Åh.. Osis med chokladen :/

    Jag önskar bara jag kunde lära mej av mina misstag, man gör ju om dom hela tiden:(

    <3

    SvaraRadera
  6. Det som är så gott också? Visste jag inte ens, guld!

    SvaraRadera