Recept - matlagning

söndag 7 mars 2010

ana says; you're a good girl today.

In
Frukost: ½ portion havregrynsgröt med kanel 53
1 tsk äppelmos ~10
Rågform, leverpastej + gurka 75
Rågform, skinka + lite ost 82

Lunch: 1 falu rågrut + leverpastej + gurka 55
1 powerking sugarfree 10

Middag: 1 potatis ~50
50g lax 90
Citronsås 23
Broccoli 15

Övrigt: 1 chokladdröm 104, 1 jordgubbsmoothie 110

Ut
Crosstrainer 30 min 250
Promenad ca 30 min ~90

Totalt: 677-340 = 377 kcal

Det här måste ha varit den duktigaste dagen i mitt liv typ, jag måste erkänna att jag är förvånad över mig själv. Vanligtvis äter jag ca 1000 kcal om dagen, även om jag inte tränar...! Min förbränning är fin helt enkelt.

8 kommentarer:

  1. Låter ju som en alldeles perfekt dag! Tänk om man klarade av varje dag så bra? :)

    SvaraRadera
  2. Åååh vad duktig du är :)

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå ha en bra förbränning!!:O
    Härligt med en perfekt dag!:D

    SvaraRadera
  4. Tack för de peppande orden! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, så glad jag blir av att läsa att du vågat unna dig själv choklad! :D

    Du är värd all choklad i hela värden :) Bildligt talat alltså... :)

    SvaraRadera
  6. Mrf är helt likadan. Vissa dagar, eller stunder är jag helt euforisk, andra helt apatisk - varvat med stunder av panik, ångest och bara allmänt depp.

    Ja, jag antar att det inte är hela världen. Så länge jag är under 1000 är det inte panik.

    SvaraRadera
  7. L.E: Ja, det låter som mig när jag var sjuk(are)... Uscha!!! =/
    Keep on fighting your demons!!! Lycka till med allt =)

    SvaraRadera
  8. Du är ju jätteduktig. Väldigt peppande blogg! :)

    SvaraRadera