Recept - matlagning

lördag 20 mars 2010

lördagsmys.

I morse stod vågen på +4hg, och jag kände mig... smått lättad. Nu ligger jag i alla fall inte under 43, och det ska jag inte heller göra. Jag ska spendera hela helgen med min kille och det kommer bli underbart. Nu ska jag ta en kort promenad, duscha och baka muffins med bär(recept finns i min receptsamling) Dagens intag hittills är 350 kcal, helt acceptabelt än så länge. Blir ingen långpromenad nu heller.

Mina humörsvängningar är verkligen påtagliga. Förra inlägget kändes ljusår bort från hur jag mår nu.


Lite lördagssugen? Några av mina favoriter.
Ett skalat, skivat äpple med massa kanel på är också underbart!



3 kommentarer:

  1. Tack :)<3

    En fråga: Hur lång är du?

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Så du vill stanna på den vikten du är på just nu? :)

    SvaraRadera
  3. Äpple med kanel är såå gott!:D

    SvaraRadera