Recept - matlagning

lördag 31 juli 2010

ett komma två

En komma två kilo på en vecka. Jag kan inte tro att det är sant. Det kan inte vara sant. Det funkar inte, det funkar inte, det funkar inte, kortslutning i hjärnan, helvete. Förnuftet säger att det är lugnt, det skiljer inte så mycket på kroppen och slarvar du inte med styrketräning så är det helt lugnt, Ana säger att herregud vad mycket du har gått upp på en vecka, ditt jävla äckel, du kommer bli fet fet fet som en jävla gris om du fortsätter såhär.

Och vad tycker jag? Någonting mitt emellan. Ändå åt jag min frukost som jag skulle.

7 kommentarer:

  1. jag lovar att det mesta är vätska och svullnad! Kroppen tar tid innan den hittar balans. hejja på dig<3

    Dessutom är det ingen annan som bryr sig om din vikt. Låt den sköta sig själv. När du möter en kompis eller någon annan, är den första frågan inte vad du väger ;) kramar

    SvaraRadera
  2. vätskebalansen ändras hela tiden i kroppen, speciellt på tjejer. 60 % av din vikt är vätska, glöm aldrig det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. det är bra att du ändå äter för det blir bättre även om man inte tror det!
    styrkekramar<3

    SvaraRadera
  4. VÄTSKA!
    snälla, stirra dig inte blind på siffrorna, du vill ju bli frisk och må bra och det blir du inte om du låter en dum siffra påverka dig. du vet att det är vätska, det är typ helt omöjligt att gå upp 1,2kg i fettvikt på en vecka, det finns bara inte. du är fin!! *försöker peppa*

    SvaraRadera
  5. Fan vad bra du är!!! Kämpa på, du är GRYM som står emot anorexin. Rösterna i huvudet är fasen inte att leka med. Massa kramar MissC

    SvaraRadera
  6. Tack för era kommentarer<3

    SvaraRadera
  7. När jag läser alla de här kommentarerna om vätska hit och dit blir jag lite sur, jag tänker liksom inte sådär. "Nejmen, det är lugnt att måttbandet visar två cm mer/vågen 1,5kg mer - det är bara vätska". So? Enligt mig är det en dålig ursäkt, är det okej att växa några cm bara för att det inte är fett? Det lägger sig på samma jävla ställe!? Det ger mig LIKA jävla mkt ångest!!! Jag ser ju inte smalare ut för att det är vätska istället för fett, helvete... :(

    Hatar allt som täcker mina kotor.

    SvaraRadera