Recept - matlagning

tisdag 6 juli 2010

angående fylleinlägget

Det var min pojkvän som sa att jag var klängig. Det är liksom de värsta orden jag kan höra. För klängig = jobbig för mig. Är livrädd för att vara jobbig. Speciellt när jag är full. Tårarna bara rann på mig. Jag minns inte hur länge (jag drömde nämligen på natten att jag grät också) men det var bara ett irriterande rinnande. Tror att jag snörvlade lite också. Men det sjuka är ju att jag faktiskt har minnesluckor, för jag var inte så jävla full egentligen. Aldrig haft det förut. Vad drack jag? FYRA ÖL. Skrattar åt mig själv. Men det är bra, för jag hatar ju öl egentligen.

3 kommentarer:

  1. Oj, skulle aldrig bli så full av fyra öl.. Men du är ju smalare än mig också, och det har ju betydelse i ämnet.

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag kanske borde, men samtidigt är det skrämmande. Man kan aldrig i förväg veta hur en annan människa reagerar...

    Trist att din kväll slutade som den gjorde... Men tänk på att det ofta är väldigt enkelt att uttrycka sig klantigt i fyllan. Han kanske inte alls menade det så som du tolokade det.

    Kram

    SvaraRadera