Recept - matlagning

lördag 24 juli 2010

jordgubbssäsongen är slut.

I morse vaknade jag faktiskt på bra humör. Kände att det skulle bli en bra dag. Det blev det. Orkar inte bry mig idag heller. Kanske blivit lite många dagar i rad nu, men spelar roll. Känner mig lugn just nu. Har dagarna planerade för mig så jag slipper sitta hemma och tänka sönder allt.

Annat var det igår, träffade en kompis som jag dissat lite för länge. Var liksom tvungen att träffa honom. Jag dissade dock en fet fest han skulle ha senare på kvällen, just för att jag hade en krypande känsla av ångest. Kände mig så ful och tråkig att jag inte orkade träffa en massa nytt folk. Hade kunnat bli riktigt stenad men, nej tack, hela den festen skulle bli en orgie i substanser tydligen. Min kompis smsade mig senare på kvällen och då hade han både druckit, rökt weed och tagit tjack. Sen skulle han tydligen ta syra också. Hoppas han ljög. Hade aldrig pallat vara kvar där... Spenderade istället kvällen med två kompisar, vi stekte fattiga riddare och kollade på V för Vendetta. Det var bättre så. Bara tog det lugnt. Party blir det på lördag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar