Recept - matlagning

onsdag 14 juli 2010

frukost på sängen

8 kommentarer:

  1. fyller du år? grattis isf! :D

    SvaraRadera
  2. sån fin frukost får aldrig jag när jag fyller år, med jordgubbar och allt.. fast när man fyller på julafton e det inte så konstigt att det inte är några jordgubbar :p

    grattis, igen!! :)

    SvaraRadera
  3. ååh, förr fick jag med alltid frukost på sängen då jag fyllde men det liksom upphörde då jag fick ätstörningar. tyvärr! det ser sjukt gott ut :D
    grattis!

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen! :)

    SvaraRadera
  5. Jo, jag har haft det okej. Lite knas hit och dit, lite antidepressiva gör att jag orkar ta mig genom dagen iallafall. Har dock gått upp massor i vikt, hemskt... Verkligen. Men ja. Jag ska gå ner nu. Du, jag kanske har frågat detta men har du någon msn eller liknande där man kan nå dig utanför bloggen?

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen!

    Och tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  7. sv: visst e det jobbigt, fast jag e aif inte lika deprimerad på samma sätt som innan.. nu e jag mest ledsen elr vad man ska säga :s
    -
    jag brukar oxå få frukost på sängen, men inte lika fin^^
    <3

    SvaraRadera