Recept - matlagning

torsdag 5 augusti 2010

it's time to go

Packarn väskorna för i morgon bär det av till Stockholm och på lördag är det dags.



Känns som att min blogg blivit rätt meningslös på senaste tid. Jag har liksom inget att skriva. Det går inte så bra för mig mentalt just nu helt enkelt. Känns ju inte så kul att skriva om samma saker varje dag direkt. Men jag ska inte sluta kämpa. Jag har bestämt mig för att skolstarten ska gå bra, trots att jag är rädd; att återvända till rutinerna igen kanske gör saker och ting enklare, vem vet?

6 kommentarer:

  1. Tack ska du ha!

    Ha så kul på konserten.

    Må gott!

    Anna

    SvaraRadera
  2. sv: Jo det är sant, det är svårt att säga vart allting började för det blir ju som en ond cirkel. Men när du har kunnat äta utan ångest så är det väl inte under så lång tid? Det kan jag också göra men efter att ha ätit så ett tag så får jag ångest i alla fall och så känns det som att man är tillbaka där man började :/

    SvaraRadera
  3. fin blogg! hur mår du? Kram

    SvaraRadera
  4. Precis det tror jag med! Världen är så enkel när man kan dela upp den i svart och vitt. Hur svårt det än är att gå ner i vikt så är det lättare än att leva på riktigt. Lättare men hemskt mycket tråkigare! Kramar!

    SvaraRadera
  5. aaaah shiiit va avundsjuk jag är ! SLAYER, IRON MAIDEN, ANTHRAX - fyfan för att bo i Norrland ibland

    SvaraRadera
  6. Din blogg är inte meningslös! Jag gillar att läsa den! Hoppas att konserten var bra! :)
    Kram

    SvaraRadera