Recept - matlagning

tisdag 10 augusti 2010

lera, misär och shopping

Ovanstående bilder säger mer än tusen ord. Musiken var finfin på Sonisphere, men vädret förvandlade området till en enorm lerpöl. Det ösregnade hela dagen, så trots musiken så blev man riktigt opepp. Men det blev rätt bra ändå tillslut. Höll på att bryta ihop på tunnelbanan som var helt fullsmockad. Jag har klaustrofobi.

Trots vädret blev det rätt värt. De andra två dagarna gick jag på stan med pappa och shoppade för runt 1500 kr. Vi bodde på ett jättefint hotell, frukostbuffén var helt underbar; jag åt fralla med skinka och grönsaker, yoghurt med allbran och nyskuren melon och kiwi och kokt äggvita (hatar att äta gulan löst) och trots att jag åt mer än vad jag brukar kändes det inte jobbigt. Även luncherna och middagarna på restaurang gick bra. Två glassar och lite godis slank ned också. Sedan åkte jag på fest direkt när jag kom hem. Trots detta så har det resulterat i att jag väger 43,8 kg igen. Det vill säga att all vikt jag gått upp i sommar är borta.

2 kommentarer:

  1. skönt att det gick bra med maten :)
    <3

    SvaraRadera
  2. men det var ju positivt att maten gick bra! då kanske du inser att din undernärda kropp kräver mer energi? <3

    SvaraRadera