Recept - matlagning

torsdag 24 juni 2010

at my worst - mars 2010

Hittade gamla bilder från i vintras. Bilderna är från i mars, då jag nådde min lägsta punkt. Sådär ska jag aldrig se ut igen. Fy fan. Vad fan hände med ryggen? Och benen?! Urgröpta, ja, åh, vad fint, verkligen. Det är typ inte förrän nu jag inser hur illa det var egentligen. Usch. Och i morse kändes det läskigt att vågen stod på 44,4? Nej. Inte längre. Nu ska jag upp. Fuck you, Ana. Fult photoshoparbete, jag vet, men jag är trött och ska sova; fick precis ryck och storstädade mitt rum i en timme. Skönt när det var klart, inga dammråttor under sängen inte. I morgon ska jag baka fiskarlimpa och slå in min pojkväns presenter. Godnatt!

7 kommentarer:

  1. det är skönt att höra att du inte vill vara så mer och att du är på rätt väg :)<3

    SvaraRadera
  2. vad bra att du vill bli frisk. Själv vet jag inte vad jag håller på med, eller vad jag vill... Fast jag har inte anorexia, men kanske nån form av ätstörning. Jag har alltid fått höra att jag är så smal osv... Och jag har aldrig tänkt på vikten, men på senaste tiden har jag gjort det och jag vet inte varför. Förut tyckte jag att jag var för smal och ville gå upp i vikt för att se äldre ut och bli mer kurvig, men de blev jag inte. Nu struntar jag i det, känns som att jag vill gå ner i vikt för att straffa andra, för allt dem har sagt. Men jag vet att jag bara ljuger för mig själv, för den ända jag straffar är ju mig själv, som vanligt...

    SvaraRadera
  3. Word! säger jag bara. Anorexi gör ingen glad.

    SvaraRadera
  4. Det funkar med yoghurt annars om du råkar ha det hemma :) Kramar!

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det världens bästa haha! Ät och njut ;)

    SvaraRadera
  6. sv: Ah okej. Jo, det är väldigt speciellt alltså. Inget jag vill göra igen faktist..

    Nee, det är ju inte alls såhär man vill ha det.Åh, jag blir så besviken på mig själv.. vill inte vara såhär egentligen. men ja..

    SvaraRadera