Recept - matlagning

lördag 19 juni 2010

världens största baguette

Jodå, gårdagen gick nästan smärtfritt och jag åt den största baguetten någonsin (eller, den var väl som andra baguetter men för mig var den verkligen ENORM), vitt bröd (surdeg i för sig, men ändå), säkert gräddfils-någonting i och det sjukaste var att jag orkade och kunde äta upp hela, utan minsta ångest. Jag fattar inte. Dock vet jag ju att det beror på att festivalmaten är skitdyr och oftast äcklig så det var väl det minst flötiga jag kunde hitta... Dessutom var jag tvungen att stå mig på den resten av dagen och kvällen så i slutändan jämnade det ut sig ändå. Hur kan jag hänga upp mig så mycket på en baguette? Ärligt talat så beror det på att jag FORTFARANDE är förvånad. Men nu ska jag sluta tjata om baguetten och åka till Metaltowns andra dag... Inte så peppad, jag är mest trött faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar