Recept - matlagning

tisdag 1 juni 2010

first day of summer

Nu är det juni, vilket betyder sommar. Redan erfarat det då jag både hunnit med att få mitt första myggbett och min första solbränna, mina axlar svider gott efter en hel förmiddag i solen. Detta innebär också att det första halvåret av 2010 har passerat. Förmodligen det jobbigaste i mitt liv. Men nu är jag taggad, resten av året och framåt ska bli bra, det har jag bestämt mig för. Har jag kommit såhär långt så kan inget stoppa mig, har jag klarat av det där så kan jag klara av vad som helst. Tack för era fina kommentarer. Det värmer verkligen, ni får mig att fortsätta kämpa!

Nothing's gonna get me down.

6 kommentarer:

  1. Härlig inställning! hör bara av dig om du vill prata, jag finns alltid. Jag tror på dig, alltid. massor av kramar<3

    SvaraRadera
  2. Behåller du den inställningen så kommer du klara dig finfint!

    Kram. <3

    SvaraRadera
  3. Tyngre musk än Slipknot?
    .....
    Vet du vad du pratar om? =)

    SvaraRadera
  4. sv: Ja men verkligen!

    härlig inställning :)!

    SvaraRadera
  5. Tack för dina fina kommentarer <3

    Kämpa på! Jag är helt säker på att du kommer att lyckas! Kramar

    SvaraRadera
  6. Sv: Jo, sådant är hemskt jobbigt!
    Jag hittar också på lögner och rövarhistorier när föräldrarna tjatar och frågar om saker. Men de lyckades på något sätt fatta ändå. Scary!

    SvaraRadera