Recept - matlagning

måndag 7 juni 2010

oh, the irony



Ironi.

10 kommentarer:

  1. men det stämmer ju. det är ju faktiskt fler flickor som bantar.

    SvaraRadera
  2. jag är så stolt över dig! du är så stark, du bara ger gärnet<3

    SvaraRadera
  3. Omen de skulle ju kunna hjälpa dej att hitta någon vidare som du skulle kunna gå till i smyg. Passa på sålänge du kan få gratis vård.

    SvaraRadera
  4. Vadå en sådan ton? Jag menad inget illa. Förlåt om du tog det så:S Önskar bara att jag hade sökt hjälp innan varje lite besök till psyk börjar kosta massa pengar. Så jag menade inte att säga något elakt. Och självklart är det ditt val. Jag förstår dej att du inte vill gå någonstans för det ville inte jag heller. Kram

    SvaraRadera
  5. Okej, men det var iallafall inte illa menat. Jag skulle aldrig skriva något som var menat elakt till någon.

    Jo, all vård börjar kosta pengar när man fyller 18år tror jag att det är, eller kanske 20år. Hur som hellst. Fast i och för sej kan det ju kosta pengar med psykologhjälp även om man är yngre också men bara om man vänder sej till privata ställen.

    Jag vet inte hur du skulle kunna gå tillväga. Jag förstår att du verkligen inte vill blanda in föräldrarna för det finns inget jävligare än ha deras "vaktande" hela tiden.
    Kan du inte vända dej till ungdomsmotagningen? De har ju också tystnadsplikt och så kanske du kan få börja prata med någon där. Helt i hemlighet.
    Det är nog det bästa tipset jag kan ge dej för jag vet inte riktigt hur det fungerara om du vänder dej till vanliga vårdcentralen om du är under 18 år. Du kan ju alltid försöka att ringa annonymt och fråga dem:)
    Hoppas på det bästa för dej.

    SvaraRadera
  6. Sv: Nope, det har jag inte. Men ska nog testa isåfall, Loka är gott. :)

    SvaraRadera
  7. '' HAHAHA alltså herregud, den tjejen är så fruktansvärt ful. Inte ens photoshop gör henne snygg.''

    sv/ Haha håller med dig

    SvaraRadera
  8. I know... det är fanimig helt jävla otroligt.

    SvaraRadera
  9. hahaha, om det ändå vore så bra!
    jag ser ut som ett fläskberg. men tusen tack.

    SvaraRadera