Recept - matlagning

onsdag 12 maj 2010

don't shut your eyes or the pain will intensify

Tiden går så jävla fort. Jag hinner inte med. Det är fan i mitten av maj redan. Min favorittid på året är snart förbi och jag har inte hunnit njuta av det än. Snart slutar skolan. Snart är det sommar. Jag vill inte vara såhär i sommar. FAN, vad jag hatar såna här kvällan. Ge mig styrka. Ana; äckel, äckel, äckel.

Det spelar ingen roll vilken väg jag tar. För alla stigar är lika snåriga, alla vägar är lika svåra, men det finns bara en väg ut till den nya vägen - vägen till lycka.

4 kommentarer:

  1. Fint skrivet.. :)

    Jag tror faktiskt att mina närmsta skulle kunna känna igen mig, är du aldrig rädd för att någon du känner ska hitta din blogg?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har också lite ångest inför sommaren.

    Sv: Tack för rådet!
    Ska tänka på det där med att få i mig tillräckligt med näringsämnen.

    SvaraRadera
  3. Jag har köpt boken "lyckans verktyg - en vetenskaplig guide till lycka". Ska skriva mer om den sen men det verkar som att det är mycket som man kan ta till sig av från den. :)
    Har du själv ätit tabletter?

    SvaraRadera
  4. Oj, hur reagerade de? Visste de om din äs sedan tidigare? Bloggen fungerar verkligen som en ventil för mig också. Den har hjälpt mig riktigt mycket, framförallt med att sortera mina tankar och höra andras. Jag är inte lika ensam i min ätstörning och mina tankar längre, om du förstår vad jag menar?

    Ta hand om dig, kramar :)

    SvaraRadera