Recept - matlagning

lördag 1 maj 2010

att återigen kunna andas

Valborg blev rätt misslyckat. På väg in till stan fick jag ångest och var yr i huvudet och hade ont i magen under resten av kvällen. Orkade inte riktigt vara social, så satt mest och lyssnade på de andra (som måste tyckt att jag var jättetråkig...) Trots det så var det skönt på något sätt, att bara få vara. Jag hade inte klarat av att vara hemma, försöker hålla mig sysselsatt och borta hemifrån så mycket jag kan. Mamma klagar, och jag orkar inte lyssna.

A: Du är så himla söt! What's not to love liksom?

För övrigt har jag inte förstått grejen med den där franska bruden som alla postar bilder på... Ser verkligen inte vad som är fint med henne.

Och vågen visar fortfarande samma jävla siffra. Jag räknade inte ens kalorier igår, och har ätit för mycket säkert 4 gånger (!) den här veckan. Ändå. 42,6 kg. Frustration.

3 kommentarer:

  1. Tycker att "Den där franska bruden" är snygg på vissa bilder men på vissa andra är hon inte särskilt snygg;)

    SvaraRadera
  2. TACK! äntligen någon som tycker som jag!! Jag tycker mest att hon ser lite läskig ut... inga ögonbryn. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad men jag känner liksom ett visst obehag när jag tittar på henne. Dock har hon snygg klädstil :P

    SvaraRadera
  3. Äntligen någon som tänker likadant om Margaux Lonnberg, som hon heter. Sliten, rynkig, utan ögonbryn, undernärd... :S

    SvaraRadera